2015. június 14., vasárnap

#35 Kritika- Svea E.: Keltazöld

Hellow Piskóták!
Meghoztam a következő kritikát is.


Design
Fejléc: Nincs. Gyerekek nincs fejléc, de legalább fel van tüntetve a blog címe! Éljen Svea, hatalmas pacsit neked! 
-
Design: Akkor most Lyla, mivel te készítetted, így neked is egy pacsi. Két fő részből áll. A bejegyzés- és a modulsáv. A zöld háttér ráadásul remekül megadja az alaphangulatot, mivel a blog címe Keltazöld és a háttér is ebben az árnyalatban pompázik. 
10/10

Történet
Első benyomások, alapok: Az intro (hang nélkül, de direkt) nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, csak a fehéren írt szöveg néhol túl homályos volt, de megadta az alaphangulatot. 
A Jégkockadrazsé menüpont megint csak nem okozott csalódást, elég egyedi ötlet, az iPod pedig úgyszintén. Ezek után bizakodva vágok bele a történetbe. 
10/10
Részletezés: Svea, nem okoztál csalódást. Bámulatos a stílusod, bár kicsit olyan ,,beleaközepébe" dologgal kezdesz, nekem elnyerte a tetszésemet. Sejtetsz is a múltból, ami remekül megy és megpróbálsz kicsit többet elénk tárni Skyler-ből, de nem túl sokat. 
Ritkán mondom azt, hogy: ,,Na, ez tetszik, Lili, örülj amiért ráakadtál!" Nálad viszont megteszem, mert ez a rész azért ilyen rövid, hogy ne kelljen az áradozásomat olvasnod. 
10/10

Íráskép
Helyesírás: Egy ilyen hibát találtam. Egyet! 
,,majd a felé a magas izomkolosszus felé biccentek, aki tőlünk néhány méterre támaszt egy bárszéket."
Afelé, legalábbis ha jól tudom egybe írjuk. Ennek ellenére max. pontszám. 
10/10
Fogalmazás: A szókincsed hatalmas, a stílusod lehengerlő. 
10/10

Összegzés:
50/50
Csoda történt, max. pontszám, menj Isten hírével és az újabb feliratkozóddal. 





2 megjegyzés:

  1. Drága Liliána!

    Nagyon szépen köszönöm a fáradozásodat és a kritikádat! Egyszerűen imádom minden egyes sorát, és őrülten boldog vagyok, hogy ezt tényleg én kaptam... :) Külön öröm, hogy tetszett a blog, sőt pluszban még fel is iratkoztál... ^^ Nagy megtiszteltetés ez nekem.

    Ölel,
    Svea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Svea!
      Örülök neki, és igen te kaptad, nem Caesar, nem a pápa, hanem te. :D Te vagy ilyen fantasztikus író. :)
      Csókoltat:
      Lili

      Törlés