2015. április 6., hétfő

#14 Kritika- Skyler Wilson: Don't speak (?)

Hellow Piskóták!
Ma Skyler blogjáról fogok nektek pötyögni, remé... hé, miért nem megy a Spotify?
Oké, most már a kedvenc számomat hallgatva bele is vágok, remélem tetszeni fog.


Fejléc:
Mivel nem tudom, hogy ez a sablonhoz jár e, vagy sem, ezért inkább nem írok róla. 
Ha esetleg te készítetted, akkor meg jó lenne rávarázsolni valami címet. Erről bővebben a design-nél. 

Design:
Mivel a fejlécen nincs rajta a cím, erősen ajánlott azt lecserélni. Vagy 10 percig kerestem a blogod nevét, míg végül megtaláltam egy eldugott helyen, pontosabban itt:


Kéne egy információk modul is, ahol leírod a sztoriról az apró infókat, példának a saját történetes blogom modulját hoznám fel:
Ezt a témát nem is feszegetem tovább, jöjjön a történet. 

10/8

Történet:
Döbbenetes prológust írtál. Sejteted a Fülszövegben leírt vegas-i hangulatot, teljesen magával ragadod az embert, érzi, ahogy a karakter már ezredik alkalommal lövi le a haszontalan személyt. 
Többet nem is lehet erről írni, szerintem mindent elmondtam. 

10/10

20/18





1 megjegyzés:

  1. Szia Kedves Liliána!

    Először is köszönöm a kritikát és örülök, hogy tetszett a történet!

    Ahogy a szavaidból leszőttem az a probléma, hogy nincs a fejlécen a történet címe. Meg kell mondjam ez ki is ment a fejemből, mikor készült, de hamarosan felkerül rá, bár nem gondoltam, hogy ez igazából hiba lehetne. Azért köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem!

    Puszil,
    Skyler W.

    VálaszTörlés