2015. április 2., csütörtök

#11 Kritika- M. Mircsi: Az álarc mögött /BTM/

Hellow Piskóták!
Gondoltam felnézek a blogra, mikor kellemes meglepetés ért. M. Mircsi, akit a kedvenc íróim között tartok számon, kritikát kért tőlünk. Lauren már megint nekem dobta ide, így már lassan törzskritikás leszek.


Fejléc:
Jobb oldal felé haladva az összemosás nekem valahogy nem nagyon tetszik. Remek ötlet volt rárakni a köröket, sokat emelnek a munkádon, elvonva kissé a figyelmet az előbb említett hibáról. 
A felirat megoldása fantasztikus, fájó szívvel, kissé nehezen vonok le az összemosásért egy pontot. 

10/9

Design:
Tetszik, hogy a GIF árnyékolva van, sőt! még a színe is passzol a design-hoz. Továbbá a Fülszöveg doboza sem semmi, ezáltal kevesebb helyet foglal az írás. Az Információk modul olvasásánál legszívesebben kezet fogtam volna veled. Alatta vannak ugye elérhetőségek, amik nagyon hasznosan vannak feltüntetve. A chat elrendezése ötletes, Lexie megint valami fenomenális borítót adott ki a kezei közül. Amikor cserét kértem tőled, kissé idegen volt nekem, azért sikeredett 3 részre tagolnom az üzenetet. 
A menüben való szörfölésemkor a Fejezeteknél elismerően biccentettem. Remek idézeteket raktál be! A Karakterek pont sem semmi, külön gratuláció, amiért a színek passzolnak. 
Te lány! A Kritikáim miért olyan álomszép, hogy majd' leestem a székről? Most úgy őszintén! Annyit javítanék, hogy nem Sweet Nothing, hanem Sweet Nothings. Elnézést, ezt most muszáj volt. 
Díjaid. 17 Liebster Award? 29 oklevél? Mircsi, ez is bizonyítja, amit te művelsz, az nem hétköznapi! 
A dalszövegeket direkt hagytam utoljára, bár nem értem mi célod van velük, csak vállat vonok és ennyi. 

10/10*

Történet:
Max. 1-2 fejezetet szoktam elolvasni, most sem lesz másképp, mivel okosan feltüntetted, hogy 3500-4500 között mozognak a szavak számai. 
Kinga nem tudom mióta a bétád, de rögtön az előszó elején benyomtál véletlenül egy plusz f betűt, picit sokat alkalmaztad a hogy szócskát, ennek ellenére wow! 
Teljesen beleképzeltem magam Veronica helyébe, mikor meglátta a könyvet, elszorult a torkom, nyelni alig bírtam, miközben faltam a sorokat. Mircsi, majdnem bőgtem, majdnem! 
Rohanok tovább a következő fejezetre. 
Remekül fogalmazol, már az előbbi full átérzős mondataimból is érződik, így feleslegesen áradoznék róla tovább. 

10/10*

Hölgyeim és uraim, történelmi pillanatnak lehetünk tanúi, mikor is M. Mircsi felállította a Berla Design kritikáinál az eddigi legmagasabb pontszám rekordját! Gratulálunk!

30/29**



2 megjegyzés:

  1. Istenem, mindjárt elsírom magam. :"D
    Egyébként szia. :'))
    Sajnálom, hogy a bénaságom miatt megfájdult a szíved, de az igazság szerint soha nem voltam egy jó szerkesztő, amit egy designblog designere 1 óra alatt elkészít, az nekem 1 hétig tart. Ezzel is napokig szenvedtem, és talán nem lett egy profi munka, de az én képességeimhez képest álomszép lett. :D Jogosan tehetnéd fel a kérdést, hogy akkor miért nem rendelek egyet, de az az igazság, hogy bármilyen meseszép fejléceket tudnak szerkeszteni az ezzel foglalkozó blogokon, az én elvárásaimat egy sem tudná teljesíteni, mert nem ismerik a történetet, és nem tudnák úgy megcsinálni, hogy az a lehető legjobban tükrözze a történetet, és ez számomra sokkal fontosabb, mint az, hogy tökéletes legyen az összemosás. Remélem, megérted. :)
    Váá, ugye milyen szép a szövegdoboz a "Kritikáim" oldalon? *-* Annyit szenvedtem vele, de teljesen meg vagyok elégedve az végeredménnyel. ^^ Azt az apró hibát azonnal ki is javítom, köszönöm, hogy szóltál. :D
    A dalszövegek szerintem megadják a történet hangulatát - meg egy kis spoilert, de erre csak a nagyon szemfülesek jönnek rá ^^ -, és nagyon szeretem ezeket a dalokat, ezért nem bírtam megállni, hogy ne tegyem ki. Meg egyébként is jól néz ki, szerintem. (Arról már nem is beszélve, hogy valaki csak azért olvasta el, mert a kedvenc együttesét fedezte fel a blogon. :D)
    Kinga körülbelül a 2.-3. fejezetnél lett a bétám, szóval az előszót nem nézte át, de nagyon szépen köszönöm az észrevételeidet, azonnal ki is javítom őket. :)
    Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett és sikerült átadnom neked Nica érzéseit. Remélem, hogy a továbbiakban sem fogok csalódást okozni.
    Nagyon hálás vagyok a kritikáért, és megtiszteltetés, hogy én lehetek az a személy, aki az eddigi legtöbb pontot érte el a blogon a kritikáknál. :D Azonnal ki is teszlek titeket a blogra a kritikáknak szánt oldalra, amint sikerült kibányásznom innen a fejléceteket. :D
    Még egyszer nagyon köszönök mindent!

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
  2. Mircsi, don't cry!
    Megértelek, az első fejlécem GIMP-pel, 3-4 óra alatt készült el, de csak egy egyszerű faminta meg 1 általam kivágott lány volt rajta + felirat, szóval az nem is volt ilyen nagy kaliberű.
    Eddig nem így nézett ki a szövegdoboz, de így... Kissé kemény volt a föld, mert én imádok tornázni a széken, letérdelek, félig rajta ülök, stb. erre BUMM.
    Most már értem a zenék lényeget, bár én hatalmas FAUN és Eurovision rajongóként inkább kihagyom őket és csak a jól mutat kategóriában van nálam.
    A továbbiak max. suli végén lesz, mert jelenleg épp kinyiffanás határán vagyok, de te csalódást? Á, úgysem!
    A fejléc egy pár napja kitett tutorialban benne van, csak vissza kell keresni, gondoltam szólok, hátha.
    Én köszönöm az élményt!

    Viszont ölel:
    Lili

    VálaszTörlés